Kā strādāt ar klientu iebildumiem. Kā atbildēt uz grūtiem jautājumiem.

Jebkurai veb-studijai ir situācijas, kad klients ir ar kaut ko neapmierināts. Pie tam, problēma var būt jūsu pusē, kad tiešām ir pielaista kļūda. No tās neviens nav pasargāts, var gadīties dažādi un vajadzētu pret to attiekties mierīgi. Pie tam, pilnīgi iespējams, ka jūs visu izdarīsiet pareizi, bet jūs pievils izpildītāji, vai kāds jūs nepareizi sapratīs – un lūk, pasūtītājs ir neapmierināts.

[…]

Mājas lapas tehniskais uzdevums

Kā saka web-dizaineri ar pieredzi: “Pārāk slinks rakstīt tehnisko uzdevumu, būs gatavs pārtaisīt darbu vairāk nekā vienu reizi. Pat ja jūs domājat “Ak, ko tur rakstīt, viss ir bez tam skaidrs”, darba procesā var ierasties tādi jautājumi, kurus jūs varētu redzēt sākumā kad uzrakstījāt visu uz papīra.

[…]

WEB-STUDIJA – KAS TAS IR UN KĀ TĀ DARBOJAS?

  • Salīdzinoši brīvs grafiks – Jums nav nepieciešams nākt uz darbu katru dienu agri no rīta. Un pirmdien jūs varat gulēt ilgāk.
  • Radošums – Jūs izveidojat produktu, kas cilvēkiem ir nepieciešams. No nekā izveidojas amizanta mājas lapa.

Pievilcīgs bizness, vai ne?
Galu galā, jūs varat kontrolēt darba procesus no jebkuras vietas un jums nav nepieciešams būt piesaistītam vienai darba vietai.

[…]

MAIJS ATSKAITE

Maija mēnesī norisinājās aktīvs darbs ar klientiem.

Kaut arī web izstrādes pakalpojumus var sniegt attālināti, tomēr ir svarīgas klātienes tikšanās ar klientu. Klātienes tikšanās laikā var efektīvi izrunāt aktuālās lietas, kā arī uzklausīt klienta vajadzības un izteikt piedāvājumus klienta biznesa attīstīšanai.

[…]

(REZULTĀTI) LATVIJAS IT UZŅĒMUMU IZMANTOTĀS TEHNOLOĢIJAS UN RESURSI

2014.gada maijā esam veikuši nelielu IT tirgus izpēti, aptaujājot web izstrādes uzņēmumus. Aptaujas mērķis bija atspoguļot pašreizējā brīža situāciju šajā jomā un pēс kāda laika, veicot jaunu aptauju, noteikt tendences un izdarīt secinājumus, lai nepieciešamības gadījumā varētu veikt uzlabojumus savā darbībā. Ceram, ka šajos datos atradīsiet sev noderīgu informāciju.

[…]

VISS MĀRKETINGS

Visus mārketinga paņēmienus var grupēt 15 principos. Rezultātu Jūs redziet zemāk.

Vajag MAZĀK informācijas. Turklāt tiek atkārtota VIENA UN TĀPATI doma, kuru Jūs pieņemsiet tūlīt pat. Tūlīt pat! Nevilcinoties! Tagad!

Ar vienu domu pilnīgi pietiek. Tagad jau ir divas domas, kas rada problēmas. Ar kuru, lai saku? Kura būtu tā svarīgākā problēma ar kuru būtu jāsāk? Kā lai izvēlās? Nu sākas…

[…]

MĀRKETINGA VEIDI KLIENTU PIESAISTEI – AKTĪVĀ, TIEŠĀ PĀRDOŠANA. PREZENTĀCIJAS MATERIĀLU SAGATAVOŠANA (MARKETING KIT)

Mārketinga veidi klientu piesaistei – aktīvā, tiešā pārdošana. Prezentācijas materiālu sagatavošana (Marketing Kit)

Kā uzrakstīt “Marketing Kit”?

“Marketing Kit” – pārdošanas prezentācija Jūsu biznesam. Pasakiet, lūdzu, cik prezentācijas Jūs savā dzīvē esiet izlasījis? Protams, vairāk kā simts. Un visas šīs prezentācijas savstarpēji ir ļoti līdzīgas. Izvēloties uzņēmumus, cilvēki nevadās tikai pēc cipariem un loģikas. Vairums gadījumu, cilvēki pieņem lēmumus balstoties uz emocijām un pēc tam lēmums tiek apsvērts loģiski.
[…]